maanantai 16. huhtikuuta 2018

Gradu ja uusi projekti

Hei vaan!

Viimeisestä postauksesta onkin taas aivan luvattoman kauan aikaa. Olin taas samassa mutkassa kuin olin kandia kirjoittaessa: kaikki kirjoittaminen ja lukeminen, joka ei liittynyt graduun, tuntui huijaukselta. Gradu on nyt jonkinlaisesti kasassa ja hengaa ohjaajan sähköpostissa odottamassa korjauksia. Viimeinen viikko meni aika rajusti puristaessa, varsinkin torstaista sunnuntaihin. Torstaina puuttui analyysistä tyytyväisesti vielä puolet, mutta kova (joskin viime tippaan jätetty) työ palkitaan aina.




Tänään tuli väännettyä läpi myös viimeinen tentti (tai siis se toivottavasti meni läpi) eli ainakim tältä osalta alkaa minun yliopistourani vedellä viimeisiään. Tuntuu yhtä aikaa ihanalta, haikealta ja pelottavalta. Opintojen tuoma suoja alkaa pikku hiljaa hiipua. Kohta ei voi perustella asioiden tekemistä tai tekemättä jättämistä sillä, että on opiskelija ja on aina varaton ja kiireinen. Hah.



Työnhaku häämöttää edessä ja sen mukana mahdollisesti muutto jossain vaiheessa jonnekin päin. Kesän aion asua vielä Turussa, mutta siitä eteenpäin kaikki on avoinna. Tässä kohtaa kuitenkin painaa vaakakupissa myös pesäpallo, koska minä en ehkä ikinä tule olemaan sellainen ihminen, joka tekee töitä tehdäkseen töitä vaan ennemminkin teen töitä, jotta voin harrastaa.

Harrastamisesta puheen ollen, olen päättänyt aloittaa uuden projektin. Olin vakaasti aloittamassa sitä jo kaksi kuukautta sitten, mutta sitkeääkin sitkeämpi flunssa ja opinnot ja kiire tulivat tielle. Olen joka tapauksessa päättänyt perustaa YouTube-kanavan. Ja nyt, koska sanon sen täällä, lupauksesta pitää pitää kiinni. Kuluva viikko tulee kuitenkin menemään enemmän tai vähemmän ansaitun loman parissa, joten ihan heti videoita ei kannata odottaa.

Tänään musiikkina Niall Horanin On The Loose, johon joutuu poikkeuksellisesti kaivamaan tiensä linkin kautta, koska kirjoitan tätä postausta puhelimella (tietokone tuntui liian raskaalta), eikä YouTube jostain syystä anna puhelimella upottaa videoita. Niall on tänään erityisen ajankohtainen, koska pääsen tänä keväänä hänen keikalleen! Ah!
Tässä siis On The Loose

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti